آیفون 16, اپل, اخبار اپل, اخبار کوتاه, اخبار گوشی, گوشی موبایل

طراحی سری آیفون 16 لو رفت ؛ این بار از طراحی تکراری خبری نیست

طراحی سری آیفون 16 لو رفت ؛ این بار از


اخیرا طراحی سری آیفون 16 فاش شده و در آن شاهد تغییرات زیادی در طراحی این خانواده هستیم. به نظر می‌رسد اپل برای محصولات جدیدش رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته است.

اپل قصد دارد طراحی نسل جدید گوشی‌هایش را از نظر ترتیب دوربین متمایز کند. آخرین رندرهایی که افشاگری با نام Majin Bu فاش کرده، نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد ستاپ دوربین‌های محصولاتش را به‌صورت عمودی بگذارد. با این کار، نه تنها ظاهر این دستگاه‌ها مینیمال و زیباتر شده، بلکه تا حدی به طراحی دوربین‌ گوشی‌های اندرویدی معاصر شبیه می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی سری آیفون 16 لو رفت ؛ این بار از طراحی تکراری خبری نیست

طبق اطلاعات فاش شده، سری آیفون 16 قرار است 5 مدل داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای افراد بیشتری باشد و بازار بیشتری را تصاحب کند. این مجموعه شامل آیفون 16 SE، آیفون 16 پلاس SE، آیفون 16، 16 پرو و 16 پرومکس می‌شود. طراحی سری آیفون 16 را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد محصولات سری SE را با مجموعه گسترده‌تر آیفون 16 ادغام کند و این نشان می‌دهد که این کمپانی می‌خواهد تنوع گوشی‌های خود را بیشتر کرده و محصولاتش را در رنج قیمتی متنوع‌تری به مشتریان عرضه کند.

انتظار می‌رود آیفون 16 SE و 16 Plus SE دارای جزیره پویا، ستاپ تک دوربینه، نمایشگر 60Hz و ظرفیت باتری پایینتری باشد. این مدل‌ها قرار است در قیمت کمتری نسبت به دیگر اعضای خانواده ارائه شوند.

گزارشات حاکی از این بوده که مدل استاندارد آیفون 16 قرار است به عنوان یک دستگاه میان‌رده وارد بازار شده و دارای نمایشگر 120 هرتزی، سیستم دوربین دوگانه و عمر باتری بهتر باشد.

تاپ‌ترین و پرچم‌داران این خانواده هم آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس هستند که انتظار می‌رود از نظر عملکردی پیشرفت داشته و همچنین نوآوری‌های اپل را در این سری مشاهده کنیم.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که همه مدل‌ها (به جز مدل‌های SE) این بار ظرفیت باتری بیشتری داشته باشند. اپل چند سال است که طراحی یکسان آیفون را بدون تغییر معنی‌داری حفظ کرده است و ناخشنودی مصرف‌کنندگان درباره این رکود در طول رونمایی سال گذشته مشهود بود.

با افزایش فروش جهانی، احتمالا این شرکت زمان مناسبی برای معرفی یک طراحی جدید می‌بیند و انتظار دارد که این گام نه تنها انتظارات مصرف‌کنندگان را برآورده سازد بلکه به رشد درآمدی بیشتر نیز منجر شود.

همچنین این افشاگر به یک مدل آیفون در حال آزمایش اشاره کرده که استایل آن شبیه به آیفون XR بوده و دارای جزیره پویا و گزینه‌های رنگی آیفون 15 می‌شود. هرچند در ابتدا تصور می‌شده این مدل آیفون SE است، اما این احتمال وجود دارد که یک گوشی جدید دیگر باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی جدید سری آیفون 16 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *