Hi-Fi Rush, Nintendo, Nintendo Switch, Nintendo Switch 2, Tango Gameworks, اخبار بازی, بازی ویدیویی

شایعه: Hi-Fi Rush برای Nintendo Switch 2 منتشر خواهد شد

شایعه Hi Fi Rush برای Nintendo Switch 2 منتشر خواهد شد

[ad_1]

به‌تازگی تایید شده است که بازی Hi-Fi Rush برای PS5 منتشر خواهد شد، اما یک شایعه‌ی جدید نشان می‌دهد که این اثر بر روی Nintendo Switch 2 نیز عرضه می‌شود.

تبلیغات

مایکروسافت روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که بازی‌های Pentiment، Sea of Thieves، Hi-Fi Rush و Grounded راهی کنسول‌های دیگر خواهند شد. در حالی که عناوین Pentiment و Grounded برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند، اما دو بازی دیگر تنها بر روی پلی استیشن ۵ در دسترس قرار خواهند گرفت.

عرضه Sea of Thieves برای PS5 کمی قابل درک می‌باشد، زیرا در این اثر یک اقیانوس نسبتاً بزرگ وجود دارد که ممکن است سخت افزار نینتندو سوییچ نتواند آن را به خوبی پردازش کند. با این حال، Hi-Fi Rush یک بازی سبک‌تر محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد برای کنسول نینتندو مناسب باشد.

تام هندرسون (Tom Henderson) اخیراً اعلام کرده است بازی Hi-Fi Rush برای Nintendo Switch 2 منتشر خواهد شد. به همین علت، ممکن است چند ماه دیگر طول بکشد تا پورت مذکور اعلام شود. نینتندو سوییچ ۲ در ابتدا قرار بود اواخر امسال عرضه شود، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که نینتندو عرضه کنسول جدید خود را تا اوایل سال ۲۰۲۵ به تعویق انداخته و اکنون رونمایی از آن برای ماه ژوئن در نظر گرفته شده است.

بازی Hi-Fi Rush در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۴ (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این عنوان در حال حاضر بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *