Capcom, Dragon’s Dogma 2, PC, Playstation, PlayStation 5, Xbox, Xbox Series X/S, اخبار بازی, بازی ویدیویی, نوع پلتفرم

شایعه: Dragon’s Dogma 2 یک نسخه دمو خواهد داشت

شایعه Dragons Dogma 2 یک نسخه دمو خواهد داشت


به‌روزرسانی‌هایی که در صفحه استیم (Steam) بازی Dragon’s Dogma 2 مشاهده می‌شوند ممکن است به یک نسخه آزمایشی قریب‌الوقوع اشاره کنند.


چند هفته اول سال ۲۰۲۴ مملو از نسخه‌های جدید مهم (و چند غافلگیری بزرگ) بود و به نظر می‌رسد که این روال در هفته‌های آینده ادامه پیدا خواهد کرد. با این حال، از میان عناوینی که قرار است در آینده نزدیک عرضه شوند، Dragon’s Dogma 2 شاید یکی از بزرگ‌ترین‌ها باشد و به نظر می‌رسد که بازیکنان به‌زودی این شانس را خواهند داشت که قبل از عرضه کامل محصول، قسمت‌هایی از آن را تجربه کنند.

همانطور که توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) مشاهده شده (بر اساس اطلاعات صفحه SteamDB بازی Dragon’s Dogma 2) به‌روزرسانی‌های جدید این عنوان مورد انتظار نشان می‌دهند که شرکت کپکام (Capcom) احتمالاً برای انتشار یک نسخه آزمایشی آماده می‌شود؛ همچنین یکی از به‌روزرسانی‌ها از نوع «رایگان در زمان عرضه» است.

کپکام همواره شرکتی بوده که تمایل دارد برای اکثریت قریب به اتفاق بازی‌هایش، نسخه‌های دموی پیش از عرضه را منتشر کند؛ به ویژه وقتی صحبت از نسخه‌های بزرگ‌تر و پرچم‌دارش به میان می‌آید؛ بنابراین نمایش دموی Dragon’s Dogma 2 تعجب‌آور نخواهد بود. البته اینکه چه زمانی عرضه می‌شود و دامنه آن چقدر خواهد بود، هنوز مشخص نیست.


عنوان Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

تبلیغات



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *