اخبار کوتاه, اخبار گوشی, گوشی موبایل

تصویر رسمی ناتینگ فون 2a منتشر شد؛ طراحی این گوشی با آنچه تصور می‌کنید، متفاوت است

تصویر رسمی ناتینگ فون 2a منتشر شد؛ طراحی این گوشی

[ad_1]

اخیرا تصویر رسمی ناتینگ فون 2a منتشر شده و طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد در میان رده شرکت ناتینگ، خبری از طراحی گلیف نیست.

اگرچه رندرها و تصاویر اولیه ناتینگ فون 2a حضور چراغ‌های LED پنل پشتی را نشان می‌دادند، اما به نظر می‌رسد که شرکت تصمیم گرفته در طراحی گوشی میان رده خود از این مورد چشم‌پوشی کند.

ادامه مطلب در ادامه
بیشتر بخوانید:

تصویر رسمی ناتینگ فون 2a منتشر شد ؛ خبری از چراغ‌های LED در پنل پشتی نیست
طراحی پنل عقب گوشی Phone 2a به طراحی‌های گوشی این شرکت شبیه است؛ اما به دلیل عدم وجود چراغ‌های LED، با انتظارات افراد تفاوت دارد.
احتمالا شرکت تصمیم گرفته با حذف طراحی گلیف در Nothing Phone 2a تفاوتی میان پرچم‌دار و میان‌رده شرکتش قائل شود.

در واقع، این رندر نشان می‌دهد که طراحی این گوشی میان رده ناتینگ بسیار به طراحی پرچم‌داران شرکت مشابه است؛ با این تفاوت که در مدل ناتینگ فون 2a خبری از شارژ بی‌سیم و رابط Glyph نیست.
شایعات قبلی برخی مشخصات فنی ناتینگ فون 2 ای را لو داده‌اند. احتمالا این گوشی به یک صفحه نمایش امولد 6.7 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی 120Hz مجهز باشد.
انتظار می‌رود قلب تپنده گوشی، تراشه Dimensity 7200 باشد که با 8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. احتمالا این گوشی دو دوربین عقب 50 مگاپیکسلی داشته باشد و با برچسب قیمتی حدود 400 دلار/یورو عرضه شود.
بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی گوشی Nothing Phone 2a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.
.
منبع: gsmarena

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *