آلت کوین, اخبار ارزهای دیجیتال

ایردراپ توکن استارک نت (STRK) در راه است؛ چه کسانی واجد شرایط هستند؟

ایردراپ توکن استارک نت STRK در راه است؛ چه کسانی

[ad_1]

بنیاد استارک نت امروز در اطلاعیه‌ای از توزیع ایردراپ توکن بومی خود با نماد STRK به ۱.۳ میلیون کاربر واجد شرایط خبر داد.

به گزارش والکس و به نقل از د بلاک، شبکه استارک نت که یک راهکار لایه دوم برای اتریوم محسوب می‌شود پس از مدت‌ها فعالیت از نحوه توزیع توکن خود خبر داد. ایردراپ توکن استارک نت (STRK) در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) آغاز می‌شود و کاربران واجد شرایط ۴ ماه فرصت دارند تا توکن‌های خود را دریافت کنند.

در اطلاعیه بنیاد استارک نت آمده است که میزان عرضه کل توکن STRK ده میلیارد خواهد بود که از این تعداد ۷٪ آن معادل ۷۰۰ میلیون توکن به حدود ۱.۳ میلیون کاربر ایردراپ می‌شود. این میزان بخشی از ۱.۸ میلیارد توکن اختصاص داده شده به جامعه این شبکه است. این ایردراپ براساس اسنپ شات گرفته شده و میزان تراکنش‌ها روی این شبکه و همچنین مدت زمان فعالیت در آن به کاربران تخصیص داده شده است.

بدین ترتیب کاربرانی که در مجموع بیش از ۱۰۰ دلار حجم تراکنش داشته‌اند و تعداد تراکنش‌های آنها از ۶ بیشتر بوده است واجد دریافت بخشی از این ایردراپ خواهند بود. برخی کاربران استاراکس، توسعه‌دهندگان اتریوم، اعضای پروتکل گیلد اتریوم و استیک کنندگان ETH نیز از جمله افراد واجدشرایط دریافت توکن هستند.

این درحالیست که تعدادی از کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی از وضعیت این ایردراپ ابراز نارضایتی کرده‌اند زیرا علی رغم فعالیت در این شبکه واجد شرایط دریافت آن نشده‌اند.

در نظر داشته باشید در زمان اعلام ایردراپ توکن‌ها، سایت‌های جعلی و اکانت‌های ساختگی کاربران را مورد هدف قرار می‌دهند. برای چک کردن واجد شرایط بودن ایردراپ‌ها و دریافت آنها از صحت اطلاعات وب‌سایت‌ها مطمئن شوید و مراقب کلاهبرداری‌ها باشید.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *