اخبار سامسونگ, اخبار گوشی, سامسونگ, گوشی موبایل, هوش مصنوعی, هوش مصنوعی سامسونگ

استراتژی سامسونگ برای عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر مشخص شد

استراتژی سامسونگ برای عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر مشخص شد

مطلب استراتژی سامسونگ برای عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر مشخص شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – تکراتو – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

استراتژی سامسونگ

پس از معرفی سری گلکسی اس 24 با ویژگی‌های جذاب هوش مصنوعی، حال استراتژی سامسونگ برای عرضه این قابلیت‌ها بر روی دستگاه‌های قدیمی‌تر مشخص شده است.

سامسونگ می‌گوید که گلکسی اس 24 اولین گوشی هوش مصنوعی آن است. اما به چه معنا است؟ جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت با Galaxy AI ارائه می‌شود که مجموعه ای از ده‌ها ویژگی مجهز به هوش مصنوعی است که زندگی روزمره کاربر را بهبود می‌بخشد.

به عنوان مثال، Galaxy AI ترجمه‌های زبان را در زمان پیام‌رسانی و تماس‌های صوتی ارائه می‌دهد و مانع زبان را از بین می‌برد. همچنین در حین ارسال پیام و خلاصه کردن یادداشت‌ها و ضبط‌های صوتی، ویژگی‌های جذابی را ارائه داده و بهره‌وری را افزایش می‌دهد. با این حال، این ویژگی‌ها به گوشی‌ها و تبلت‌هایی که قبل از سال 2023 عرضه شدند، نمی‌آید، حتی اگر دستگاه‌هایی پیشرفته باشند. در ادامه دلیل آن بیان شده است.

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

استراتژی سامسونگ در عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های مختلف

سامسونگ پس از عرضه گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا به صراحت اعلام کرد که ویژگی‌های گلکسی AI آن برای گوشی‌ها یا تبلت‌های رده بالای عرضه‌شده قبل از سال 2023 ارائه نمی‌شود. همچنین دستگاه‌های گلکسی میان‌رده و اقتصادی، قابلیت‌های هوش مصنوعی را دریافت نمی‌کنند.

پاتریک چومت، رئیس بخش تجربه مشتری سامسونگ در گفتگو با TechRadar توضیح داد که ویژگی‌های گلکسی AI به گوشی‌های قدیمی‌تر نمی‌آیند، زیرا این شرکت فکر نمی‌کند که آنها به همان سرعتی که در گلکسی S24 و گوشی‌های بالا اجرا می‌شوند، سریع و مطمئن عمل کنند. CPU، GPU، و NPUهای داخل گوشی‌های قدیمی‌تر ممکن است به اندازه کافی قدرتمند نباشند تا همه آن ویژگی‌های هوش مصنوعی را به خوبی اجرا کنند.

Samsung Galaxy S24 AI Features Galaxy Studio South Korea

او گفت ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که در طول زمان، تجربیات هوش مصنوعی ما می‌تواند توسط عملکرد موبایل پشتیبانی شود، که متکی به قابلیت CPU و GPU است. بنابراین، در حال حاضر، ما در حال یادگیری هستیم. ما قدم به قدم پیش می رویم و می دانیم که Galaxy AI روی سری Galaxy S24 به خوبی کار می‌کند و می‌دانیم که روی سری Galaxy S23 به خوبی کار خواهد کرد. اما ما نمی دانیم که شدت استفاده از هوش مصنوعی برای مشتری متوسط چقدر خواهد بود، و بنابراین چگونه این شدت بر منابع روی دستگاه و منابع ابری تأثیر می گذارد.

در مرحله اول، ما می خواهیم کیفیت و عملکرد آنچه را که به کار می بریم تضمین کنیم. سپس، نحوه استفاده مردم از این ویژگی ها و تنظیم عملکرد را یاد خواهیم گرفت. در مرحله دوم، ما Galaxy AI را در مجموعه دومی از دستگاه ها؛ به طور خاص، S23، S23 FE، Z Fold 5، Z Flip 5 و Tab S9 منتشر خواهیم کرد تا ببینیم چگونه کار می‌کند.

این فقط قابلیت‌های سخت‌افزاری گوشی‌های قدیمی نیست. برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی به لطف پردازنده‌های قدرتمند Exynos 2400 و Snapdragon 8 Gen 3 کاملاً روی دستگاه اجرا می‌شوند، اما برخی از آنها به اتصال اینترنت نیاز دارند. این بدان معناست که سامسونگ به سرورها و قدرت محاسبات ابری زیادی نیاز دارد و ممکن است از هم اکنون آماده ارائه این منابع (و پول مورد نیاز برای پشتیبانی از آنها) به دستگاه‌های قدیمی‌تر نباشد.

در نهایت، لیست گوشی‌ها و تبلت‌هایی که ویژگی‌های Galaxy AI را دریافت می‌کنند در ادامه آمده است:

  • Galaxy S23
  • Galaxy S23+
  • Galaxy S23 Ultra
  • Galaxy Z Flip 5
  • Galaxy Z Fold 5
  • Galaxy Tab S9
  • Galaxy Tab S9+
  • Galaxy Tab S9 Ultra

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استراتژی سامسونگ در عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های مختلف چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

مطلب استراتژی سامسونگ برای عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر مشخص شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – تکراتو – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *